Своєю практикою вчителі шкіл, які стали на шлях інноваційного розвитку, стверджують: сучасний педагог стає дослідником. Педагог майбутнього - в ідеалі педагог-учений, для якого педагогічне дослідження є умовою розвитку професійної майстерності… Саме в умовах дослідницької діяльності стають реальними якісні зміни в педагогічному мисленні вчителів, відбувається інтенсивний розвиток їхніх творчих здібностей і в результаті - ефективне формування педагога-дослідника...Читати далі...
Сучасна школа переорієнтовується на визнання особистості дитини найвищою цінністю. При цьому посилюється значущість пізнання особистості школяра і дій з розвитку його здібностей і природних задатків. Особистість стає цінністю суспільства, а метою освіти – розвиток особистості. Для розвитку особистості математика має чималі можливості. Тому завдання вивчення математики в школі – сприяти інтелектуальному розвитку учнів, навчити їх бути активними у прийнятті рішень, підготувати до праці, самостійної діяльності. Окрім того , математична освіта є базовою для вивчення основ наук, для наступної підготовки кваліфікованих спеціалістів, їх усебічного розвитку...Читати далі...
Дистанційне навчання дає можливість учасникам освітнього процесу підтримувати діалог на відстані. Навчання відбувається у зручному місці й у зручний час для кожного учня, стає більш індивідуалізованим, але потребує активної самостійної роботи... Читати далі...